torsdag 13 augusti 2009

TÄLTA INATT!




De var såå jävla jobbigt igår, fick Al, han hade ju mycket energi (eller inte) å lyssnade på bettet gjorde han deräkt inte, men kul var det att komma igång igen. Just ja, Cissi har börjat jobba dagar på onsdag så vi har fått Lena. hon värkar väl bra men Cissi är ändå BÄST!.




Idag blir det cykla från forsbacka (sov hos pappa inatt) till Valbo, sen blir det handla tills ikväll, vi ska tälta på storsjön på en ö (som jag inte kommer på namnet just nu) med Hanna Andersson, Maja, jag, Marre (om hon vågar)det kan ju finnas ormar och festingsar på Ö:ar)) och Simone om jag får tag i henne.


Haha.. Nu kom jag på en historja;
vilket djur festar mäst? festingen.... Mohaha, bra humor!!


Åter till fakta, jag vet inte hur jag ska göra med tält, vi måste köpa ett, ska jag vänta till pappa slutar fyra eller ska jag säga till mamma att vi kan åka till WILLY:s (hon tycker om att handla där) så kan hon lägga ut till tält åt mej. Och då kanske Maja kan följa och så kan vi köpa mat på WILLY:s. ibland är jag smart!!




Hejs Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar