söndag 16 augusti 2009

Marinfestivalen dag två


igår drog man till Marinfestivalen igen med Malin, Maja Malins kompis, Anna och pappsen, Men först var jag och Anna på Sommar med Göran, haha,, skit bra. Men såklart så började det regnade när vi var på festivalområdet så jag och Anna lärde sitta i sofferna med massa filtar, Malin och Maja sprang fram och tillbaka från senen. Det var en kille som kom fram till oss och prata också, han kom från krigs båttarna från Göteborg<3. class="blsp-spelling-corrected" id="SPELLING_ERROR_9">hotad som vanligt och Horran som hotade Malin sa även att Maja var tjock, fan tur att jag inte hörde nått av det för jag satt i soffan mittemot, för annars skulle jag någ blir nerslagen för jag skulle inte kunna hålla mej från att säga nå jävling dumt tillbaks till den där jävla horran!! ucha!
sen slutade kvällen med att vi skjutsade hem Anna och Maja sov hos oss.


XO Elina

3 kommentarer: