onsdag 12 augusti 2009

SÖT-Lars på Sofiedal?



idag vaknade jag halv 11, det är rekord!(applåder). det var väldigt skönt att vakna av en underbar dröm som jag gjord.


först så hade jag bråkat med magnus thim (stavningen*) haha, jag fattar inte varför, eller de kanske var betygen. Ja iaf så gick jag ut och han efter, (nu är vi på sofiedal vid NO3) jag tog mina grejer ur mitt skåp (min jacka och väska med andra ord) då sa han; det är snart slut på lektionen så du får iaf gå. Då sa jag tillbaka lite spydigt; de skulle jag iaf har gjort, och så gick jag. Väl ute på framsidan av skolan så var det fult med snö, och eftersom jag bodde i Valbo centrum (där i bodde förut) fast nu ensam i samma lägenhet som förr. Så gick jag en genväg över snön där det inte var ploggat,och som en händelse så var LARS ERIKSSON där, han gick lite bakom mej utan att nån hade pratat med varan. jag skulle gå på en "stig" som var upptrampad i snön, sen kom en upp plockad väg och sen en "stig" till. Vid den andra "stigen" så kom jag lite fel så jag kom i snön och sen jag skulle tillbaka på "stigen" så trampa jag på en halt ställe så jag ramlar in i snön, åker kana på något konstigt sätt under snön så jag tappar luften och blirliggande. Sen hör jag att han kommer mot mej och så gräver han fram mej försiktigt och jag hade fult med snö munnen så jag börjar hosta och spotta. Då säger han med sin underbara röst, hur gick det sötnos? medans han säger det så sitter han på knä och jag har huvudet i hans famn. Eftersom jag var i chock så kunna inte jag säga något. Sen gick vi tillsamman mot centrum och pratade om allt och eftersom jag var lite skakig i benen så lärde vi hållahand. Sen framme så frågar jag om han vill komma upp och dricka lite te, medans han väntar på bussen för han hade missat den (han skulle till Gävle?!). Så klart så sa han ja eftersom det var en dröm. när han sitter i vavardagsrummet rummet och jag hade satt på te vatten så skulle jag bytta om(eftersom mina kläder blev blöta av snön) och man ser rakt in sovrummet från vardagsrummet så blev det som på film, när killen kollar när tjejen klär av sig och blir kär. så sen när vi dricker te så händer det massa saker. Sen vaknade jag :)
pussen Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar