fredag 21 augusti 2009


Igår när jag hade duschat och hade gjort ordning kväll's mat och skulle ta en titt på nå orm dokumentär så får jag ett sms av Hanna; När kommer du då?

hehe, jaghade helt glömt att hon fyllde år så jag lärde klä på och fixa mej och GÅ till henne för jag mammatog min cykel till jobbet och hennes var hos Hanna då. Vi varje prasselvar jag jätte rädd att det skulle vara den röda kobran (?) som man fick kramper och dog av! haha... var där en stund men lärde cykla hem vid 9 för jag skulle ju upp till skolan idag.


Idag kom 2:erna och vi hade brandövning åt tacos och hade stadsvandring så vi slutade vid halv 2. Senare idag, pappa hämtar mej efter 4 hos mamma och så ska vi ha film och tacos kväll (tacos igen idag), Anna kommer som vanligt och pappas lena ska oxå komma tror jag, får se vilka filmer de blir.


Imorgon ska jag ha kul med Simone, får se vad vi gör, mamma och dom ska tydligen till Furvik (?) aja, har nog ingen tror lust å gå där ni.


XOXO Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar