lördag 2 januari 2010

verkligheten!

Jag måste erkänna att det inte blev som jag tänkte, eller jo, jag stod i mitten av folksamlingen men han så mej! han kollade mig i ögonen! han var snyggare i verkligheten kan jag lova! Jag trode jag skulle svimma! mina ben skackade, jag kunna inte så och inga bra bilden blev det för jag såg inte vad jag knäppte på!(bilderna kommer snart) Men underbar känsla att se en av det snyggaste personerna i Sverige i ögonen! Efter hans två låtar gick jag och malin till köns början där man gick upp på scenen, där stog även Anna. sen blev det en bonus låt, såg inte Calle då men men.. Sen upp och fick atograf på skivan. jag sa hej, han sa hej på skonska jag sa tack han sa varsegod. och jag vågade inte krama honom! jag är så besviken på mig själv men gick upp på scenen iaf. nu är jag lycklig!

XX Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar