lördag 2 januari 2010

Nervös!!

jani, jag är så otroligt nervös, asså jag vill inte stå längst fram och skrika "CALLE JAG ÄLSKAR DEJ". nej, jag vill bara gå förbi och kolla han i ögonen och han ska känna, henne ska jag ha! om man kan tänka så om mig, (men jag kan alltid drömma!) nästa gång när jag går förbi ska han gå ner från scenen och då tar jag han i handen och lämnar en lapp i hans hand där det står typ; kontakta mig på 073-72.......... och typ efter några timmar när han sitter i bilen hem så får jag ett sms!
Men det kommer bli så att jag inte änns står längst fram i publiken och skriker, jag kommer stå på sidan med pappa eller mitt i folkmängden där ingen ser mig och sen ställer jag mig i singerings kön och när jag kommer upp dit så kollar jag inte änns i i hans ögon och räcker fram skivan som jag inte änns kan öppna själv för jag håller på att svimma!! Bra Elina!

Fast mitt nyårslöfte var att våga mer kommer jag inte våga!! Men jag måste våga! Simone det är nu jag behöver dej här!

XX Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar