onsdag 6 januari 2010

dagarna med Lisette!

Coola Hästen!

Har sovit hos Lisette från söndag till tisdag, väldigt kul! På måndagen så red jag ut på Vena och Lisette Flora och Sara Önen, de skulle galoppera på en åker och jag skulle filma, haha, vi värmde upp de i skogen och sen red till åken, en var så dåligt underlag så vi red till gräsbanan och när jag skulle filma så var det för mörkt. Lisette galopperade på andra sidan "hagen" och Sara skrittade bakom min för Önen blev så trött efter deras galopp och då tänkte jag att jag travar lite, men Vena ville inte de hon fattade galopp och i fullgalopp mot Lisette. Jag fick stopp på henne vid
Flora och då ser jag att Önen också hade stuckit i galopp, haha, lite kul var det!
Senare på kvällen så kollade jag och Lisette på "Kundtriket" the movie! skarsgård är så snygg i den!

Igår gick vi upp halv 7 för Lisette hade utsläpp och skulle Lisette och Sara hoppa med Önen och Flora men det var alldeles för kalt så de skrittade ut medans jag fixade stallet. då kom vi hem tidigare! vid 11 kom jag hem och åt mera frukost med mamma och Malin som vaknade då, vid 1 åkte de till badhuset och jag gick och la mig och vaknade när de kom hem vid 18 typ! haha, skönt att sova!

Idag vaknade jag typ nu, ska göra läxa hos pappa idag.
På Fredag börjar skolan så då åker jag till Lena och mockar!

XX Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar