tisdag 29 september 2009

Dagarna som har gått!

nu har jag inte uppdaterat på ett tag, vad har hänt?
-Bio med Marre, Anna och Malin.
-tacos med Anna, mamma, Malin och Stefan.
-sovit i gävle.
-knäppt kort med Malin, gick skit.
-skola, efter skolan med simone i boulognerskogen (knäppte kort) bussen hem, träffa Hanna och Toris, till köpis, köpte choklad (jag köpte glass). Cykla hem till mej, hade 20 min till bussen gick från mej till forsbacka, missa den, ladda batteriet till kameran, Simones Mamma + Pappa hämtade oss. fixa oss till att fota oss, blev lite mörkt, lärde hämta stora lampan på vinden, hitta inget lövtråd i närhetten, lärde plocka löv, hahahaa, gick tillbacka, klockan var halv 8, började knäppa kort, blev bra på Simone men jag kan inte se bra ut på bild, inte i värkligheten heller(laddar upp fotorna senare). halv 9 klar, in till henne igen, kolla slutet av Idol, Calle <3 fick 2 röster av mej. pappa kom och hämta mej efter Idol, skjutsa mej hem, kolla lite True Blood, slutet av Idol, Calle gick vidare!!! <33. Efter det tänkte jag kolla på Herous, men allt började bara snurra, fick panik, la mej ner och låg där i några min, upp och la mej fort som fan, hade skit ont i huvudet. sen somna med två katter vid min sida <33

Nutid- Jag vaknade av klockan, hade fortfarande skit ont i huvudet, gick ner, allt börja snurra, ringde till pappa, bad han att sjukanmäla mej, släppte ut Ivan. Gick och la mej igen, skicka massa medelanden till folk så dom viste att jag inte skulle komma till skolan, somnade om. vaknade av att pappa ringde, frågade om han skulle hämta mej, svar nej, jag var aldeles för trött, somna om, vaknade av att mobilen skaka igen, orkar inte kolla, efter en stund, svara på fem sms. ligger en stund, går upp, orkar inte äta nått, snurrar i huvudet och nu ligger jag i soffan med datan och ska kolla sista på True Blood med en galen katt runt mej!

XX Elina

1 kommentar: